poniedziałek, 9 lipca 2012

Słowem wstępu

Nie jestem znawczynią języka polskiego, nie uszczęszczam na żadne kursy dotyczące literatury, gramatyki czy komparatystyki ani nie chodziłam do klasy humanistycznej. Jestem zwykłą dziewczyną, która uwielbia czytać książki i robi to na okrągło. Uważam, że książki uczą myślenia, pokazują odmienne perspektywy i zmuszają do refleksji. Czytanie to wielka przyjemność, ktrórej nigdy nie byłam w stanie się oprzeć. Moje "recenzje" są bardzo amatorskie. Spodziewam się, że będzie w nich mnóstwo błędów językowych i gramatycznych za co z góry przepraszam i apeluję o nie krępowanie się w poprawianiu mnie.

Każdy z Was, drodzy czytelnicy, zapewne wie, że o gustach się nie dyskutuje. Dla jednych jeden tytuł będzie książką życia dla innych nic nie wnoszącym czytadłem. Proszę zatem o tolerowanie moich wypowiedzi. Chętnie poznam Wasze opinie - piszcie więc w komentarzach, polecajcie swoje blogi (trzymające się tematu!) i książki.

Tworzę tego bloga nie po to, by stać się sławną. Nie liczę na wielkie zainteresowanie, ponieważ mój talent literacki jest godny pożałowania. Piszę jednak, by zapamiętać więcej z przeczytanych dzieł, bym nie zastanawiała się nad tym, jaki tytuł miała książka, którą przeczytałam 3 miesiące temu, była dobra, poruszyła mnie a jedynym mankamentem jest moja pamięć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz